Translate

wtorek, 29 października 2013

Istnienie / Haunter


Duch zmarłej nastolatki Lisy, nawiązuje kontakt z jej żyjącą rówieśnicą Oliwią, chcąc w ten sposób, 
ochronić ją i jej rodzinę przed złem i śmiercią.

Nawiedzony dom, martwa rodzina, duchy i ich kontakt z rzeczywistym światem, czające się zło..
i wszystko to otulone tajemniczą mgłą oraz wypełnione mroczną  atmosferą.
Historia zapowiadała się więc całkiem nieźle.. niestety w rzeczywistości był to jeden z najnudniejszych
horrorów jakie oglądałam.
Pierwsza część filmu, dla mnie nudna i monotonna. Zupełnie niepotrzebnie przedłużana.
W drugiej części akcja nabiera trochę tempa i staje się bardziej urozmaicona, jednakże
nie była wstanie na dłużej wciągnąć mnie w historię.

Po obejrzeniu filmu odniosłam wrażenie, iż twórcy absolutnie nie wykorzystali potencjału tej historii.
Niestety jak dla mnie zbyt mocno skoncentrowali się na niepotrzebnych szczegółach 
a kompletnie zignorowali niektóre, całkiem ważne wątki.
Może, gdyby więcej uwagi poświęcić pozostałym dziewczyną oraz samemu mordercy,
rozbudować niektóre postacie... film stałby się bardziej wciągający.

A tak niestety nudził, dłużył i wywoływał u mnie żal po wydanych 24 zł. Dobrze, że chociaż nachos
było smaczne ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz