Translate

niedziela, 14 lipca 2013

Uniwersytet potworny / Monsters University

"Uniwersytet potworny" - część druga a właściwie prequel kultowej animacji z 2001 roku
pod tytułem "Potwory i spółka".

Przyznaję szczerze, że jako wielbicielka Wazowskiego i Sullivana, szłam do kina
z duszą na ramieniu. Nie ma się co oszukiwać.. wszelkie kontynuacje kultowych filmów
z zasady rozczarowują.. a tutaj niespodzianka :)

Pixar jak zwykle nie zawiódł. Film okazał się śliczną animacją, którą oglądało się z wielką przyjemnością.
Historia może nie była naszpikowana humorystycznymi tekstami, jednakże na pewno
nie nudziła i wywoływała uśmiech.
Postacie są dopracowane w każdym szczególe.. charakterystyczne i zabawne.
Moje ulubione to Dziekan Hardscrabble i Sherry Squibbles :)

Sama historia, spójna, zabawna i oczywiście z morałem :) co prawda nie jestem
pewna czy najmłodsi zrozumieją przekaz historii ale na pewno się nie wynudzą.
Zresztą z tego co widziałam na sali kinowej.. podobało się zarówno tym najmłodszym
jak i tym zupełnie dorosłym, których jak by nie patrzeć była większość na sali :)

Podsumowując.. jak dla mnie bardzo udana kontynuacja i mile spędzone 100 minut
z potworami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz