Translate

niedziela, 22 września 2013

Blue Jasmine


"Blue Jasmine" film Woody Allena z Cate Blanchett i Alec'em Baldwin'em
w rolach głównych. I chociaż nie jestem jakąś wielką fanką Allena
i nie każdy jego film mi się podoba, to właśnie ze względu na tą
dwójkę aktorów postanowiłam pójść do kina na "Blue Jasmine"

Jest to dramat.. od początku do końca..
z zabawnymi momentami, jednakże z przeważającym odczuciem smutku i melancholii.
Obraz życia ludzi próbujących spełnić swoje marzenia o życiu idealnym,
pomimo wielu zakrętów, gdzie pierwszymi skrzypcami dla każdego są inne elementy.

Film dobry, chociaż jak dla mnie nie idalny.  Bardziej skierowany do tych
którzy lubią się zastanowić nad tym co zobaczyli lub przeżyli w kinie.
Idealny na jesienny wieczór.

Co do obsady aktorskiej to się nie rozczarowałam.. Alec Baldwin uroczy :)
a Cate Blanchett doskonała. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz