Translate

poniedziałek, 24 marca 2014

Akademia wampirów / Vampire Academy



Film z cyklu... łatwy, prosty i przyjemny... ;)
Miły i sympatyczny obraz o wampirach, które nie iskrzą w słońcu, nie wzdychają co 15 sek,
mają trochę ironiczne poczucie humoru, a kobiety zamiast się co krok potykać, umieją
walnąć w nos :)
Oczywiście nie oszukujmy się .. książki film, nigdy nie przebije, ale...
jeżeli nie spodziewasz się wielkiego dzieła artystycznego godnego oskara, a po prostu
chcesz odreagować dzień przy prostym i miłym obrazku.. to ten film się nadaje :)

Miałam trochę wątpliwości , czy takie same odczucia miały osoby nie czytające
wcześniej książki.. ale moje osoby towarzyszące zapewniły mnie, iż miło oglądało się
im ten obrazek.

Trójki głównych bohaterów nie kojarzyłam z żadnych wcześniejszych produkcji,
dlatego byłam ciekawa jak wypadną, i Rose Hathaway według mnie dobrano idealnie :)
większość zresztą postaci jest jak dla mnie ok.
Niestety co do postaci Dimitri'a mam zastrzeżenia... jakoś mi ten
Kozlovsky w tej roli nie pasuje.. chociaż uśmiech ma ładny , przyznaje ;)

No i te Strzygi... tutaj charakteryzatorzy się nie popisali.. niestety ;/ a mieli taaaakie wielkie pole
do popisu...

Ogólnie jednak miły dla oka i nie skomplikowany obrazek dla nastolatek,
który trochę starsze romantyczne dusze także mogą obejrzeć ;)
chociaż polecam dni z promocyjnymi cenami biletów, bo pełną stawkę za bilet może
warto zostawić na coś innego ;)


Zoey Deutch i Danila Kozlovsky

























Zoey Deutch i Lucy Fry
























Zoey i Danila chyba się lubią :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz