Translate

czwartek, 12 grudnia 2013

Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia / The Hunger Games: Catching Fire



 
„Igrzysk nie można wygrać ale można je przetrwać”
 
Druga część trylogii Suzanne Collins, przy realizacji której nastąpiła zmiana reżysera i scenarzystów.
Jednakże na szczęście moje obawy przed tą zmianą okazały się bezpodstawne, ponieważ nie wpłynęła
ona w żaden sposób na film negatywnie. Oczywiście można było dostrzec pewne różnice w realizacji
filmu, jednakże jak dla mnie poziom został utrzymany.
Co do samej historii, to ta część na pewno mniej skupia się na samych igrzyskach i zabijaniu,
a bardziej na politycznych rozgrywkach na szczeblu władzy oraz na powstającym na naszych oczach
buncie wśród uciskanego społeczeństwa.
W tej części mamy także mocno zauważalną zabawę twórców efektami specjalnymi, których całkiem
sporą ilość wprowadzono do filmu.
Czy to lepiej czy gorzej.. pewnie oceny będą różne.. jak dla mnie na pewno ciekawiej J
Kolejnym plusem jak dla mnie jest tutaj wątek miłosny, który jednak na szczęście nie jest
disneyowską wersją lecz jest realnym obrazem uczuć, które bywają trudne, skomplikowane,
nie możliwe, silne, piękne..
 
Według mnie to dobry, intensywny i ciekawy film… no i czekam na część 3 J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz