Translate

piątek, 27 grudnia 2013

Kraina lodu / Frozen


Kolejna kolorowa bajka Disneya. Śliczne obrazki, śliczne postacie,
historia z morałem i przekazem, w musicalowym wydaniu wypełnionym
ładnymi piosenkami.
W sumie nie można się do niczego przyczepić.
Rewelacyjna animacja, dobra muzyka, dość ciekawe postacie...
Jestem pewna, iż dzieci wychodzą z kina zachwycone.

Jednakże jak dla mnie bajka troszkę zbyt letnia, z troszkę za małą dozą humoru,
ze zbyt dużą ilością piosenek, i zbyt małym zróżnicowaniem pomiędzy
tymi dobrymi a tymi złymi.

Olaf... cudowny pełen uczuć bałwanek.. po którym spodziewałam się troszkę
większego humoru (może czegoś w stylu osiołka ze Shreka ?)
Renifer.. pomimo braku dialogów.. to jest chyba moja ulubiona postać :)
Księżniczki... na całe szczęście z lekkim pazurem.
Książę Hans... no cóż, pewnie każda z nas trafiła już na takiego typa.. ;)
Kristoff... wiecznie ciągle poszukiwany... ;)

Ogólnie, ocena pozytywna... śliczny obrazek który warto obejrzeć chociażby
dla animacji... jednakże zabrakło mi w tej cukierkowej otoczce szczypty
chili ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz