Translate

sobota, 28 lipca 2012

21 Jump Street

Film, który przez niektórych recenzentów został okrzyknięty komedią lata 2012...
i który zebrał ogromną ilość pozytywnych komentarzy..

A ponieważ uwielbiam się śmiać, i bardzo sobie cenię dobry humor, obejrzałam..
i niestety jak dla mnie .. rozczarowanie.. wielkie..
nawet przystojniak Tatum tutaj nie pomógł.

Obejrzałam całość, chociaż przyznaję iż wymagało to ode mnie determinacji..
1 godzina i 49 min .. zdecydowanie się dłużyło..

Rodzaj humoru.. najdelikatniej mówiąc.. nie moja bajka, chyba nawet nie moja półka..
Niestety nudny, irytujący i momentami wręcz żenujący...

Obiektywnie jednak przyznaje, iż raz udało się twórcą mnie zaskoczyć :)
zaskoczeniem była maleńka rólka Johnnego Deppa...
rola ta była na tyle mała iż pomimo nazwiska nie został nawet wymieniony w czołówce filmu.
Zagrał tam tajniaka, jego scena trwa może 2 minuty i kończy się jego śmiercią..
ale wierzcie mi, że to jest na prawdę dobra wiadomość..
lepiej nie utożsamiać go z tym filmem ;)

Jak dla mnie kolejna komedia, która mnie niestety nie rozśmieszyła..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz