Translate

wtorek, 1 stycznia 2013

Gangster

Historia oparta na faktach, lata 30, prohibicja, Tom Hardy..
Przyznaję, iż czekałam na ten film, zapowiadał się całkiem ciekawie.

Niestety rozczarowanie..
Film trwa 2 h , i przyznaję iż momentami, dłużył mi się ten czas niemiłosiernie.
Sposób przekazania historii, jest tutaj jakiś strasznie sztywny i napompowany,
nie wiem czy to był specjalny zabieg twórców, ale do mnie to kompletnie nie przemówiło.

Historia mogła mieć potencjał, ale tutaj została podana w sposób monotonny i przewidywalny.
Zabrakło mi tam tempa fabuły, jakiejś iskry..
czegoś co nas by zaciekawiło i wciągnęło..

Podobały mi się natomiast zdjęcia i plenery... super oddawały klimat tamtego okresu.

Co do końcówki filmu... jak dla mnie wielkie rozczarowanie.
Przez cały film próba budowania wielkiego czegoś.. a później po prostu spuścili powietrze.

Tak na prawdę tylko jedna scena zrobiła na mnie wrażenie.. Tom Hardy trzymający
sobie podcięte gardło.. tu był wstrząs..
Cała reszta... zbyt monotonna..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz